dinsdag 26 april 2011

De eerste jongen van dit jaar

Na een paar drukke dagen weer heerlijk in de tuin gezeten en heb genoten van het prachtige lenteweer. En van alle drukte in de tuin, zo ook van deze grappige mereltjes.
Hier wordt ik dus echt weer helemaal vrolijk van!


Mmm.. begin een beetje honger te krijgen..maar eerst even poetsen

Ik zal mama eens roepen, heb nu toch echt weer trek in eten

Mama....wij willen eten!

Volgens mij hoort ze me niet.. roep jij nu maar eens een keer hoor!

MAMAAAA....wij hebben HONGERRRR!!

Nu maar afwachten of ze komt

Hé..daar heb je papa, maar waarom JIJ nu eerst? 
Wacht maar..ik pak je wel terug!
Voor de zekerheid kom ik alvast naast je zitten

Zodat als mama komt, IK zeker de eerste ben..daar heb je haar al...

Voordat je me weer te vlug af bent, ga ik gewoon bovenop je staan zusje..


Sorry zus..maar deze heerlijke pier is nu voor MIJ!

Zo, dat smaakte goed, dat kan je wel aan mijn volle krop zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten