woensdag 4 mei 2011

'Even naar de apotheek'

Moest vanmorgen naar de apotheek en dacht: 
"Weet je wat? Ik neem de camera mee en fiets eerst langs het meer, is maar een klein stukje om..".
Er was zo veel te bewonderen bij het meer:

Jonge eendjes van dichtbij
 Mama eend
Papa eend
En alle kindertjes..
 Een meerkoet
 Dicht bij elkaar, links een fuut en rechts een meerkoet op het nest


 En weer een ganzenfamilie, zo lief!

 Een geknotte wilg die mooi uitschiet..
 Baby ganzen..
 Mama gans blijft alert..
 Ganzen tussen de boterbloemen, met hier en daar een jonkie..
 Deze kraai kwam voorbij vliegen met iets in de bek, ik vreesde voor een jong eendje of gansje maar volgens mij heeft ie een vis in de  snavel?
 Gewoon mooi..toch?
Al met al, na anderhalf uur in de zon en best sterke wind kreeg ik dorst en ben naar huis gefietst, om daar tot de conclusie te komen dat ik vergeten was langs de apotheek te fietsen!
Morgen dan maar..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten